Îți facem mutarea
simplă!

Sună acum Cere Ofertă

Intrebari Frecvente / F.A.Q

• Cât mai devreme posibil. Mai ales în cazul în care doriți să programați o mutare de distanță lungă. Pentru programarea mutării este ideal să ne contactați în prealabil conform intervalelor de timp de mai jos:
a. Mutare Locală (volumul bunurilor până în 20 mcb) – minimum 3 zile înainte de data mutării;
b.. Mutare Locală (volumul bunurilor peste 20 mcb) – minimum 5 zile înainte de data mutării;
c. Mutare națională (în România) – minimum 10 zile înainte de data mutării;
d. Mutare Internațională (U.E sau Non U.E) – minimum 15 zile înainte de data mutării.

Smartmoving Logistics se află pe piața serviciilor de mutări si relocari începând cu anul 2011.

Acesta este primul pas din procesul mutării. După ce stabiliți telefonic sau prin e-mail legătura cu noi, un agent Smartmoving se va deplasa gratuit la locația de preluare a bunurilor pentru a stabili împreună cu dumeavoastră care este ce mai bună soluție pentru realizarea mutării și pentru a vă întocmi o ofertă de preț.

Durata unei mutări depinde de mai mulți factori, cum ar fi volumul și greutatea bunurilor, distanța pe care bunurile trebuie să o parcurgă, perioada anului în care doriți să vă mutați etc..

În general, termenii de execuție a unei mutări sunt după cum urmează:
a. Mutare Locală (≤ 20 mcb) – ≤ 1 zi
b. Mutare Locală ( 20-40 mcb) – 1-2 zile;
c. Mutare Locală (> 40 mcb) – 2-3 zile;
d. Mutare Națională (≤ 20 mcb) – 1-2 zile;
e. Mutare Națională (20 – 40 mcb) – 2-3 zile;
f. Mutare Națională (≥ 40 mcb) – 3-4 zile;
g. Mutare Internațională (≤ 20 mcb);
transport rutier: 3-5 zile Ι transport aerian: 7-10 zile Ι transport maritim: 31-45 zile;
h. Mutare Internațională (20 – 40 mcb);
transport rutier: 4-6 zile Ι transport maritim: 31-45 zile;
j. Mutare Internațională (> 40 mcb);
transport rutier: 6-10 zile Ι transport maritim: 31-45 zile.

Costul unei mutări este determinat de mai mulți factori, însă greutatea, volumul și distanța dintre locul de încărcare și destinația bunurilor sunt factorii de importanță majoră.

Am enumerat mai jos factorii ce se iau în calcul în alcătuirea unei oferte de preț.

a. Volumul si greutatea bunurilor.
În funcție de greutatea si volumul total al bunurilor dumneavoastră, luând în calcul și distanța dintre locația de încărcare și destinație se va stabili de ce mijloc de transport este nevoie pentru realizarea mutării. De asemenea, acești factori sunt determinanți în a estima si costurile pentru serviciile de împachetare și manipulare a bunurilor.

b. Distanța parcursă
Este lesne de înțeles de ce costurile pentru o mutare care implică transportul bunurilor pe o distanță de 1500 de kilometri sunt mai mari decât costurile unei mutări locale (max. 40 km între locația de încărcare si locația de descărcare) sau a unei mutări în care distanța între origine si destinație este de 400 de kilometri.

c. Serviciul de montaj, împachetare și manipulare
Un serviciu complet de mutare poate implica demontarea / reasamblarea mobilierului, fie pentru a optimiza volumul încărcăturii, în cazul mutărilor de distanță lungă, fie din cauza faptului că mobilierul este prea voluminos pentru a fi manipulat corespunzător. Împachetarea parțială sau totală a bunurilor și încărcarea și descărcarea bunurilor la destinație.

d. Alți factori determinanți în alcătuirea ofertei de preț pentru serviciul de mutare
Existența liftului și etajele de la care trebuie coborâte / urcate bunurile.
Necesitatate unei platforme pentru transport autovehicul.
Depozitare temporară sau pe termen lung.
Mutarea unor obiecte foarte grele (pian, diverse utilaje, seifuri, jacuzii etc.).
Mutarea unor obiecte speciale, de artă sau de patrimoniu.
Necesitatea utilizării unui lift exterior.

Prețul unei mutări este determinat de complexitatea serviciului de mutare. Pe lângă costurile pentru serviciile de bază cum ar fi: încarcarea / descărcarea bunurilor și transportul acestora, mai sunt și servicii adiacente ce presupun: împachetarea, asamblarea sau/și dezasamblarea mobilierului.

Pentru a reduce costurile cu forța de muncă puteți opta să faceți în regim propriu montajul și împachetarea bunurilor sau cel puțin împachetarea bunurilor mai puțin fragile. În felul acesta economisiți o bună parte din costul total al serviciului de mutare.
Puteți achiziționa de la noi toate materialele de împachetat la un preț rezonabil, livrarea până la locația dumneavoastră fiind gratuită.

Cu siguranță! Poți contacta oricând telefonic sau prin e-mail agentul tău Smartmoving și el îți va oferi cele mai bune sfaturi și sugestii pentru ca tu să îți poți împacheta singur bunurile ca un profesionist. Bineînțeles fără nici un cost.

Da. Exceptând sărbătorile legale, puteți programa o mutare oricând doriți. Însă, programările ce nu coincid cu programul nostru normal de lucru (de luni până vineri între orele 08:00 și 18:00) implica costuri extra, costuri ce reprezintă sporul de muncă în afara programului de lucru.

Da. Din 2011 până acum am mutat sute de piane și pianine.

Pentru mutările naționale și internaționale percepem un avans de 50 % din valoarea mutării. Avansul se va plăti cu card sau prin ordin de plată după semnarea contractului de prestări servicii, urmănd ca restul de 50 % să fie achitat (O.P) în termen de 5 zile de la finalul mutării, după semnarea procesului verbal de recepție a serviciilor.

Mutările locale se pot plăti prin card, O.P sau cash după finalizarea serviciului de mutare.

Nu transportam sau depozităm gaz sau lichid inflamabil, indiferent de modul de îmbuteliere a acestora. De asemenea, în lista bunurilor ce nu pot fi transportate se încadrează și orice fel de armă de foc, muniție, substanțe sau bunuri interzise de lege, vopsea, diluanți și uleiuri. Puteți găsi lista completă a bunurilor interzise în secțiunea “Termeni și condiții”.

Da. În general ofertele noastre de preț includ și aceste servicii, exceptând cazurile în care clientul optează să se ocupe singur de montaj, pentru a reduce costurile mutării.

Cu siguranță! Deși oferim și acest serviciu, pentru a optimiza costurile mutării mulți clienți optează pentru varianta do it yourself packing.
Poți procura de la noi toate materialele de împachetat necesare, iar noi le vom livra gratuit la locația împachetării!

Cu noi aveți garanția că lucrurile dumneavoastră sunt mutate de angajați serioși și responsabili, care se vor asigura că bunurile dumeavoastră o să ajungă la destinație intacte. Într-un caz excepțional, dacă constatați că unul sau mai multe din bunurile dumneavoastră au suferit deteriorări, ne asumăm total responsabilitatea înlocurii sau a recondiționării bunrilor respective.

Deținem asigurare de răspundere civilă a prestatorului de servicii.

Orarul nostru normal de lucru este de Luni până Vineri, între orele 08:00 și 18:00.

Însă, în cazuri speciale, programăm mutări și în afara orelor de program, precum și în week-end.

Nu lucrăm în timpul sărbătorilor legale.

In momentul actual, avem 11 angajați cu contract de muncă Full-Time și 3 angajați la program Part-Time.

În timpul transportului, bunurile dumneavoastră vor fi ancorate și împachetate individual în pături.

Absolut! La destinație veți fi în contact cu echipa noastră, iar aceștia vor aranja mobilierul pe pozițiile indicate și vor distribui cutiile în încăperile pe care le considerați conforme cu nevoile și necesitățile dumneavoastră.

Din păcate, nu. Locurile disponibile sunt cel mai adesea ocupate de șofer și manipulanți. În plus, pentru a evita orice tip de situații nedorite, considerăm că această variantă este cea mai favorabilă.




F.A.Q Mutări Companii și Persoane Juridice.

Da, mutăm și echipamente IT. Vă putem oferi servicii complete de mutări echipament IT, indiferent dacă este necesar să mutăm doar unitați P.C. sau full server, noi vă putem ajuta.

Da, mutăm imprimate, vending machines, xerox-uri, plottere și orice alt echipament de birou.
În eventualitatea în care echipamentele respective sunt închiriate, pentru a le muta avem nevoie de acordul în scris al proprietarului acestora.

Bineînteles, indiferent de greutatea și volumul utilajelor sau a seifurilor, noi vă putem oferi o soluție prntru relocarea acestora. Este de precizat faptul că nu oferim serviciul de montaj pentru utilajele de mare tonaj sau de precizie.

Bineînțeles. Pentru a nu-și afecta buna desfășurare a activitații, multe companii preferă ca serviciul de mutare să se realizeze pe parcursului week-end-ului, astfel încât, în prima zi a săptămânii, angajații pot să își reia activitatea normală de lucru.

Da, oferim și servicii de manipulare individuale; după caz vă putem pune la dispoziție echipe de 2, 4, 6 sau 8 manipulanți pricepuți să paleteze, să încarce și să descarce orice marfă.

La cerere vă putem furniza și materiale de împachetat, paleți, transpaleți sau stivuitor manual.

Nu. Singura zonela a serviciilor de mutări / transport pe care nu o deservim este cea legată de materiale de construcții.
ex: BCA, sticlă, cărămizi, gips-carton, gresie, faianță, piatră, fier, orice deșeu rezultat în urma amenajării unui spațiu etc.

Alte intrebari?

Dacă aveți alte întrebări sau aveți nevoie de o ofertă de preț, nu ezitați să ne contactați !

Clienți

SMARTMOVING - DE ÎNCREDERE PENTRU PESTE 300 DE COMPANII

Galerie Foto


Acreditări și Recomandări


Contactează-ne acum!

Trebuie să te muți și nu știi de unde să începi? Sună-ne acum sau scrie-ne un email și un agent de mutări experimentat al echipei Smartmoving te va ajuta gratuit cu orice informatie de care ai nevoie!

Echipa Noastră

Ovidiu Maier

Logistics Manager

Mădălina Ianc

Office Admin.

Gabriel Dan

Logistics Manager

Adrian Sabau

Moving Specialist

Contact

Adresa

400491 Strada Calea Turzii Nr. 223C, Cluj-Napoca, România.
Mesajul a fost trimis. Vă mulțumim!
Erroare! Ne cerem scuze mesajul nu a fost trimis. Va rugam sa ne scrieti pe email la adresa: office@smartmoving.eu, sau sa ne contactati telefonic la numarul : 0752692671. Va multumim!